Culinair happen bij That’s It Kinderkleding

Foto: Ermelo.nieuws.nl

That’s It boys & girls Kinderkleding aan de Stationsstraat 85 én 87 en Grand Café Restaurant Het Wapen van Ermelo schotelen het publiek zaterdag 18 juli van 12.00-17.00 uur culinaire hoogstandjes voor, in het kader van Proef & Beleef.

Proef & Beleef is het jaarlijks gehouden evenement in Ermelo, waarbij het centrum wordt omgetoverd tot één lang restaurant. Door de hele Stationsstraat staan diverse kraampjes waar u de specialiteiten van de deelnemende ondernemers kunt proeven.

Bij That’s It Kinderkleding belooft het in ieder geval een feest te worden voor de smaakpapillen. Want in samenwerking met Het Wapen van Ermelo schotelt chef-kok Daan de Jong het publiek de meest lekkere culinaire happen voor, die hij voor op de stoep van That’s It vers bereidt. Met de nadruk op happen, lacht Ditty Jansen, eigenaar van That’s It. Met het oog op de ervaring van vorig jaar toen het evenement zó storm liep dat er al snel nee moest worden verkocht, wordt komende zaterdag én voldoende bereid én in een royale hoeveelheid. Het gaat om gerechten die het nieuwe seizoen op het menu staan van Het Wapen van Ermelo.

Gedrapeerd op schaaltjes of geserveerd in glazen bereidt chef-kok Daan de Jong twee bijzondere culinaire gerechten:

  • Gerecht Vismarkt: in tandoori gemarineerde zalm, knoflook gamba, gerookte paling met kroepoek van rozenwater, yoghurt parels tandoori mayonaise en ‘mini peen’ uit eigen tuin.
  • Gerecht Sucade: gestoofde sucade opgebakken, met crème van knolselderij en zwarte knoflook, tahoon, beukenzwammetjes en zoetzure paarse peen.

Het culinaire hoogstandje kan worden geproefd voor het zachte prijsje van 1 euro. Wie echter een aankoop doet bij That’s It Kinderkleding krijgt het gerecht cadeau. Winkelen bij That’s It wordt zaterdag tussen 12.00-17.00 uur namelijk een ware beleving omdat voor een groot deel van de (hoog)zomercollectie de actie geldt van 2 halen-1 betalen, klanten betalen het duurste artikel. De keuze, die duidelijk wordt aangegeven, is groot. Van zwemkleding tot vestjes met lange mouwen. Het gaat om een soortgelijke actie als tijdens de Zomeravondbraderieën op dinsdag. Met de spraakmakende actie maakt That’s It tevens ruimte voor de najaarscollectie voor boys en girls en de nieuwe collectie kraamcadeautjes.

Ditty Jansen is blij het ‘één-tweetje’ te kunnen doen met het Wapen van Ermelo. “Als ondernemers met elkaar samenwerken kun je zulke leuke activiteiten neerzetten. Je hebt elkaar immers ook nodig. Want als de terrassen vol zitten hebben de winkels er baat bij en andersom. Bovendien heeft Ermelo alle winkels ‘in huis’ om gezellig te kunnen shoppen.”

 

 

 

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen