Ingezonden: ‘Bedankt Manager Wijkservice voor gladheidsbestrijding’

Foto: google maps

De heer G. J. Garritsen uit Ermelo schreef dat hij niet tevreden was over de gladheidsbestrijding door de gemeente Ermelo. Zijn klacht richting de gemeente werd opgepakt zo blijkt.

Klik HIER voor eerdere berichtgeving.

De Heer Garritsen schrijft:

Een dag na het verschijnen van dit epistel mocht ik bezoek ontvangen van de Manager Wijkservice die uitleg kwam geven over het beleid van de gladheidsbestrijding. Wat voor ons bewoners belangrijker was, is dat hij zich op de hoogte liet brengen en ‘met eigen ogen’, kon zien hoe de begaanbaarheidssituatie nog steeds beneden peil was.

Hij gaf volmondig toe dat aan deze situatie onmiddellijk een eind moest komen. En aldus geschiedde! Een uur later vond er alsnog gladheidsbestrijding plaats.

In het verdere gesprek gaf hij duidelijk aan dat ook in de toekomst de gemeente ernaar zal streven een dergelijke situatie te voorkomen.Daarbij zij opgemerkt dat uiteraard eerst de doorgaande wegen op het programma staan.

De bewoners reageerden heel positief en danken de ManagerWijkservice voor zijn snelle en zeer op prijs gestelde (re)actie.

G.J.Garritsen.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen